Aleksandra Mirosław właśnie dołączyła do teamu sportowców, wspieranych przez markę Mammut. Szwajcarski gigant został partnerem technicznym multimedalistki oraz rekordzistki świata we wspinaczce na czas, umacniając swoją pozycję światowego lidera w branży outdoorowej.
Polska „spiderwoman” nie do zatrzymania
Aleksandra Mirosław to prawdziwa gwiazda speed climbingu, obecnie jedna z najbardziej utytułowanych zawodniczek w historii tej dyscypliny.
Dziś sprinterka ma już na swoim koncie m.in. dwukrotny tytuł mistrzyni świata we wspinaczce na czas (jako pierwsza Polka w historii), dwa mistrzostwa i wicemistrzostwo Europy, dwa brązowe krążki mistrzostw świata, łącznie piętnaście medali wywalczonych w Pucharze Świata (osiem złotych, cztery srebrne i trzy brązowe) oraz wielokrotnie odnotowane rekordy w swojej konkurencji, w tym również aktualny rekord globu wynoszący 6,53 s, ustanowiony podczas zawodów w Salt Like City w 2022 roku. Na tym nie koniec, ponieważ Mirosław jest zdecydowaną faworytką do złota na najbliższych Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu.
Jedną z firm będących pod wrażeniem tych sukcesów jest Mammut, który został właśnie oficjalnym partnerem sprinterki, jednocześnie poszerzając swoje wsparcie w rozwój sportów wspinaczkowych.
Tym samym Aleksandra Mirosław dołączyła do prestiżowego teamu marki Mammut, zrzeszającego najwybitniejszych sportowców w Polsce i za granicą. Ambasadorami marki są już m.in. Czech – Adam Ondra, jeden z najlepszych wspinaczy na świecie, mistrz olimpijski z Tokio – Alberto Ginés López, Austriak – Jakob Schubert, Brytyjka – Madeleine Cope czy Katherine Choong ze Szwajcarii. Z kolei w Polsce markę reprezentują Anna Brożek, medalistka mistrzostw świata we wspinaczce na czas oraz Janusz Gołąb, jeden z najbardziej cenionych polskich himalaistów.
Fot. materiały Uni-Sport sp. z o.o.
– Jestem podekscytowana na myśl o współpracy z marką Mammut. W mojej konkurencji liczy się nie tylko siła fizyczna czy przygotowanie psychiczne, ale także profesjonalna odzież i wyposażenie, które powinno być niezawodne, innowacyjne pod kątem rozwiązań i zapewniające pełną swobodę ruchów. Wierzę, że mając takie wsparcie w partnerze z ponad 160-letnim doświadczeniem w branży, światowym liderze w produkcji najwyższej jakości sprzętu alpinistycznego i outdoorowego, mogę osiągać kolejne sukcesy i wnieść moje umiejętności na jeszcze wyższy poziom – komentuje Aleksandra Mirosław.
– Co ważne, łącząc nasze siły możemy nie tylko realizować wyznaczone sobie cele, ale także wspólnie popularyzować w Polsce fantastyczną dyscyplinę, jaką jest wspinaczka sportowa i zachęcać do tej formy aktywności młode pokolenie. Wspinaczka to bowiem nie tylko sport, ale i doskonała szkoła charakteru – dodaje.
Jako partner techniczny Mammut zakłada m.in. wspólne działania wizerunkowe, a także zapewni kompleksowe i specjalistyczne wyposażenie do wspinaczki sportowej, w tym funkcjonalną odzież, obuwie techniczne, sprzęt i akcesoria, w których zawodniczka będzie mogła trenować oraz startować w zawodach. Umowa została zawarta na okres dwóch lat.
– To wielka duma, że w teamie Mammuta powitaliśmy Aleksandrę Mirosław, multimedalistkę i ikonę wspinaczki sportowej, która należy do absolutnej światowej czołówki w tej dyscyplinie – mówi Rafał Koper, dyrektor operacyjny Uni-Sport Sp. z o.o., firmy, która jest wyłącznym dystrybutorem produktów Mammut w Polsce.
Fot. materiały Uni-Sport sp. z o.o.
Jak przyznaje przedstawiciel sponsora, wybór atletki był dokładnie przemyślany i jest naturalnym przedłużeniem wieloletnich działań brandu. – Wspinaczka jest głęboko zakorzeniona w historii firmy Mammut, począwszy od pierwszych dziesięcioleci działalności, kiedy w asortymencie znajdowały się wyłącznie liny wspinaczkowe, skończywszy na współczesności, gdzie od lat z naszych produktów korzystają zarówno pasjonaci turystyki górskiej i outdooru, jak i profesjonalni wspinacze czy alpiniści. Z tego względu nie możemy wyobrazić sobie lepszej ambasadorki, której postawa sportowa, w tym głód wyzwań, determinacja, dbałość o detale oraz pasja, idealnie reprezentuje rdzeń naszej marki. Jesteśmy pewni, że Aleksandra Mirosław będzie inspiracją nie tylko dla fanów sportów wspinaczkowych, ale także przykładem, że niemożliwe nie istnieje – dodaje Rafał Koper.
Źródło: Uni-Sport sp. z o.o.
***
O firmie Mammut Sports Group AG:
Mammut to założona w 1862 roku szwajcarska firma outdoorowa, która zapewnia wysokiej jakości produkty, poparte wieloletnim doświadczeniem, przeznaczone dla fanów sportów górskich na całym świecie. Ta wiodąca międzynarodowa marka premium od 160 lat jest synonimem bezpieczeństwa i pionierskich innowacji. Produkty Mammut łączą funkcjonalność i wydajność ze współczesnym designem. Dzięki połączeniu sprzętu, butów i odzieży Mammut jest jednym z najbardziej kompletnych dostawców na rynku outdoorowym. Mammut Sports Group AG działa w około 40 krajach i zatrudnia około 800 osób.
Więcej informacji: mammut.com
O dystrybutorze w Polsce:
Uni-sport sp. z o.o. jest wyspecjalizowanym dystrybutorem sprzętu sportowego i sprzętu do prac wysokościowych od 1996 roku. W ciągu wielu lat obecności na rynku outdoorowym firma stała się solidnym i sprawdzonym dostawcą wysokiej klasy odzieży turystycznej, narciarskiej, sprzętu wspinaczkowego, sprzętu snowboardowego, sprzętu do ratownictwa lawinowego (detektory lawinowe Barryvox, plecaki lawinowe), sprzętu do prac wysokościowych, kolekcji biegowej. Od początku działalności Uni-sport sp. z o.o. jest związany ze szwajcarską firmą Mammut oraz czeską Singing Rock – dystrybucja lin statycznych, dynamicznych, sprzętu do wspinania, sprzętu i uprzęży do prac wysokościowych. Ostatnią marką, która dołączyła do oferty jest firma NITRO – oferująca deski, buty oraz wiązania snowboardowe. Dystrybutor prowadzi mi.in. sklep online mmtsklep.pl z pełną ofertą marki Mammut, jak również sieć sklepów firmowych Mammut – w Gdańsku, Krakowie, Wrocławiu, Warszawie, dwa w Katowicach oraz dwa outlety w Sosnowcu oraz Piasecznie.
Więcej informacji: www.uni-sport.pl