Hiking latem? Jack Wolfskin zachęca do górskich wędrówek!

Lato to okres sprzyjający aktywnościom fizycznym i próbowaniu swoich sił w nowych dziedzinach sportu. Nie zawsze muszą to być jednak bardzo wysiłkowe, wymagające specjalistycznego przygotowania i treningów dziedziny. Tego lata Jack Wolfskin wraz z brand ambasadorką Martyną Wojciechowską, proponują odpocząć na łonie natury i wybrać się na odprężające wycieczki hikingowe.

Hiking to nic innego, jak piesze wycieczki górskie, które charakteryzują się jedynie tym, że nie trwają dłużej niż dzień. Jest to więc bardzo spokojny i niewymagający rodzaj aktywności fizycznej, której do sportów wyczynowych bardzo daleko. Z tego właśnie względu hiking będzie świetnym rozwiązaniem dla osób, które nie mają wielkiego doświadczenia w wyprawach w góry. Wyprawa hikingowa z pewnością wymaga jednak odpowiedniego przygotowania. Mowa oczywiście o odzieży i obuwiu, które będą nadawały się na godziny spaceru po zmieniającym się, nierównym podłożu i ochronią nas w najbardziej nieprzewidywalnych warunkach atmosferycznych.

Na tego rodzaju wyprawę niezbędne będą więc wygodne, sprawdzone buty oraz przede wszystkim odzież wierzchnia. Kurtki czy kamizelki, które wybierzemy na taką wycieczkę, powinny zabezpieczyć nas przed wiatrem czy deszczem, a także odpowiednio ogrzać organizm. Jack Wolfskin ze swojego portfolio wyselekcjonował produkty, które spełniają wszystkie powyższe wymagania. W ramach tych działań powstała także dedykowana sesja zdjęciowa z udziałem Martyny Wojciechowskiej w malowniczym, leśnym krajobrazie.

Go Hike Jacket (po lewej) i Routeburn Pro Hybrid (po prawej)
fot. materiały prasowe Jack Wolfskin

Kurtki i bluzki w wyjątkowych, przyciągających wzrok pomarańczowych i zielonych kolorach, będą świetnym uzupełnieniem garderoby, a dzięki swoim technicznym właściwościom, idealnie nadadzą się na spacery i wyjścia w góry. Przykładem takiego produktu jest przeciwdeszczowa kurtka Go Hike Jacket, wykonana z materiałów z recyklingu, która dzięki zastosowaniu membrany TEXAPORE PRO jest także nieprzemakalna, wiatroszczelna i oddychająca. Jako warstwę docieplającą warto zaopatrzyć się natomiast w kurtkę Routeburn Pro Hybrid, która także jest wiatroszczelna, ale dzięki wypełnieniu z PRIMALOFT, przede wszystkim odpowiednio ochroni przed zimnem.

Na wyprawę hikingową niezbędny będzie także wygodny i pojemny plecak, który stanowić będzie jednocześnie uzupełnienie sportowej stylizacji. Ostatnim, lecz równie kluczowym elementem, jest obuwie. Wyprawa w tereny górskie wymaga od nas zabezpieczenia stopy i zapewnienia jej stabilizacji. Idealnym rozwiązaniem będą więc buty Terraquest Texapore, wyposażone w membranę pochodzącą z recyklingu, która ochroni przed zimnem i przemakaniem, a jednocześnie jest oddychająca, dzięki czemu zwiększa komfort podczas użytkowania w różnorodnym terenie w trakcie wielogodzinnego wyjścia.

buty Terraquest Texapore Mid W / plecak Athmos Shape 24
fot. materiały prasowe Jack Wolfskin

Wysoka jakość produktów marki Jack Wolfskin sprawia, że służą one konsumentom latami. W ramach hasła „We Live to Discover” niemiecki brand pragnie inspirować do spędzania czasu w outdoorze i odkrywania nowych pasji, także tych sportowych, a jednocześnie zachęca do zapoznania się bliżej z ofertą odzieży i akcesoriów dla kobiet, mężczyzn i dzieci opatrzonych wilczą łapą.


O Jack Wolfskin
Jack Wolfskin to wiodący na świecie producent najwyższej jakości niemieckiej odzieży i sprzętu outdoorowego. Firma została założona w 1981 roku przez przyjaciół, głęboko w kanadyjskiej dziczy, przy ognisku. Ich misją było inspirowanie wszystkich Odkrywców i Podróżników do tworzenia w outdoorze niesamowitych doświadczeń. Twórcy marki wierzą, że są one w stanie zmieniać życie.
Jack Wolfskin z siedzibą w Idstein w Niemczech prowadzi biuro w Stanach Zjednoczonych w Park City w stanie Utah oraz biuro azjatyckie w Chinach, w Szanghaju. Przedsiębiorstwo stało się wiodącą marką outdoorową w Europie i Azji z ponad 540 sklepami i ponad 4000 punktami sprzedaży na całym świecie. Firma Jack Wolfskin jest zakorzeniona w zrównoważonym rozwoju i koncentruje się na projektowaniu etycznych i ekologicznych produktów, a także na promowaniu sprawiedliwych i humanitarnych warunków pracy. Przedsiębiorstwo jest członkiem Fair Wear Foundation od 2010 r., a od 2011 r. jest także partnerem systemu bluesign®, który dba o zrównoważony rozwój w całym łańcuchu dostaw. Jack Wolfskin oferuje również produkty z etykietą Green Button.
Firma zatrudnia obecnie ponad 1400 osób na całym świecie. W styczniu 2019 roku Jack Wolfskin został przejęty przez Callaway Golf Company, obecnie funkcjonującej pod nazwą Topgolf Callaway Brands.


Tekst i zdjęcia / materiały prasowe Jack Wolfskin

REKLAMA

REKLAMA

Czytaj inne artykuły

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2023