Helly Hansen dziękuje ratownikom

Helly Hansen w najnowszej kampanii video prezentuje historie ratowników górskich z Kanady i Norwegii

Nie ma nic piękniejszego niż zdobywanie kolejnych kilometrów szlaków i kontakt z naturą. To, jak jesteśmy przygotowani i wyposażeni na outdoorowe przygody jest kluczowe dla naszego bezpieczeństwa. Wiedzą o tym doskonale służby ratownicze, w których ochotnicy ryzykują swoje życie, aby ratować zdrowie i życie innych. Ratownicy poświęcają swój prywatny czas, który przeznaczony jest dla ich rodzin i ograniczają swoją etatową pracę, żeby móc nieść pomoc.

fot. materiały prasowe Helly Hansen

Helly Hansen od lat wspiera służby ratownicze na całym świecie. Ich doświadczenia pozwalają norweskiej marce rozwijać kolekcję i wprowadzać kolejne innowacje.

Ratownicy z kanadyjskiej służby ratowniczej Squamish Search and Rescue czy norweskiej Norsk Folkehjelp muszą zmagać się z zupełnie innymi wyzwaniami, niż te, które są codziennością polskich ratowników.

Inny teren, inne zagrożenia – jednak zawsze kluczowe jest bezpieczeństwo i wyposażenie samych ratowników, aby Ci mogli poświęcić całą swoją uwagę pomaganiu poszkodowanym.

Marka Helly Hansen przygotowała specjalne video, w którym ratowniczka  ze Squamish Search and Rescue – Nathalie White oraz Odd Harald –  ochotnik z norweskiej służby Norsk Folkehjelp dzielą się z nami swoimi opowieściami i pokazują nam fragment swojej pracy.

fot. materiały prasowe Helly Hansen

”Służba odbiera Ci czas z rodziną. Zabiera Cię z twojej regularnej pracy, ale nie ma nic piękniejszego w życiu niż właśnie to zadanie.” mówi Nathalie.  Odd dodaje – ”To nadaje sensu mojemu życiu, poczucie, że mogę być pomocny dla innych. Jestem dumny z tego, że jestem ochotnikiem”.

W czasie służby Natalie i Odd poświęcają mnóstwo czasu na treningi i szkolenia. Czas spędzony z innymi ochotnikami buduje w nich też wzajemne zaufanie, które jest niezbędne podczas wspólnych misji w trudnych warunkach.

”Profesjonaliści w ochotniczych służbach ratowniczych wkładają wielki wysiłek w pracę i szkolenia, by zbudować zaufanie, które nam – turystom – pozwala czuć się bezpiecznie w terenie. Dzięki ich zaangażowaniu odkrywamy kolejne szlaki z przyjemnością, wiedząc, że jest ktoś kto czuwa i jest zawsze gotowy nam pomóc” – mówi Joumana Lovstad, VP Brand and Marketing Strategy marki Helly Hansen. Naszą nową kampanią video pragniemy pokazać ich ogromny, bezcenny wkład w zapewnienie miłośnikom outdooru poczucia bezpieczeństwa, które pozwala im rozwijać w sobie miłość do turystyki i natury.

Niektóre ubrania Helly Hansen, które stanowią wyposażenie ratowników to:

 

 

 

 

 


O marce Helly Hansen

Założona w 1877 roku, w Norwegii, marka Helly Hansen wciąż ulepsza swoją profesjonalną odzież, która ochrania ludzkie życie i pozwala czerpać z niego radość. Dzięki  doświadczeniu czerpanemu z życia i pracy w najsurowszych warunkach naszej planety, firma stworzyła długą listę innowacji rynkowych, między innymi pierwszy elastyczny, wodoodporny materiał, który powstał prawie 140 lat temu. Kolejne przełomowe odkrycie to pierwszy materiał typu polar stworzony przez Helly Hansen w latach 60., a także stworzoną w latach 70. pierwszą linię technicznej bielizny termoaktywnej, wykonanej w technologii LIFA® Stay Dry.  Firma jest też  autorem wielokrotnie nagradzanego systemu H2Flow, pozwalającego na regulację temperatury ciała w dzieży technicznej.

Helly Hansen to światowy lider zarówno w produkcji odzieży żeglarskiej, narciarskiej oraz roboczej. Odzież narciarską od Helly Hansen nosi ponad 55 000 profesjonalnych narciarzy reprezentacji olimpijskich, reprezentacji narodowych i profesjonalni instruktorzy i przewodnicy w ponad 200 ośrodkach i kurortach narciarskich. Odzież wierzchnia, bielizna termiczna, odzież miejska, obuwie są sprzedawane w ponad 40 krajach i cieszą się zaufaniem entuzjastów sportu i outdooru na całym świecie Aby dowiedzieć się więcej o nowej kolekcji Helly Hansen, zapraszamy na stronę www.HellyHansen.com

 

żródło / Informacja prasowa Helly Hansen

REKLAMA

REKLAMA

Czytaj inne artykuły

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2022