Marka The North Face rozpoczęła właśnie swoją najnowszą kampanię – Never Stop Exploring. Partnerstwo z niesamowitymi kobietami, takimi jak profesjonalna wspinaczka Caroline Ciavaldini, modelka i aktywistka Shareefa J oraz założycielka The Wanderlust Women, Amira Patel, ma na celu zainspirowanie kobiet na całym świecie do wyjścia z domu i odkrywania świata na swój własny sposób.
Kampania obejmie serię prelekcji w największych europejskich miastach, które mają na celu zgromadzenie w jednym miejscu czołowych kobiecych głosów z branży outdoorowej oraz kobiet ze wszystkich środowisk, które chciałyby dowiedzieć się więcej na temat wędrówek i treningu.
Wydarzenia będą odbywać się w czerwcu i lipcu w kilku większych europejskich miastach, dając uczestniczkom szansę porozmawiania i zdobycia wiedzy od inspirujących kobiet z całej Europy. Podczas imprez zorganizowanych w sklepach The North Face, będzie można wysłuchać inspirujących opowieści i praktycznych porad dotyczących outdooru, skorzystać ze wskazówek w temacie doboru odpowiedniego sprzętu i sposobu jego używania, a także wykorzystać zniżki na zakup produktów, które przydadzą się podczas eksploracji.
Wydarzenia odbędą się w czerwcu i lipcu:
Orefici Store, Mediolan – 16 czerwca
The North Face Store Hamburg – 22 czerwca
The North Face Store Regents Street, London – 30 czerwca
The North Face Store Chamonix – 8 lipca
Fot. materiały prasowe The North Face
Kampania rozpoczyna się wraz z wprowadzeniem kolekcji Active Trail wykonanej z tkanin pochodzących z recyklingu przy zachowaniu świetnych parametrów technicznych. Całość składa się z rozmiarów standardowych i plus size. W nowej serii znalazła się m.in. kurtka Windy Peak Anorak w technologii WindWill™.
W trakcie kampanii pojawią się jeszcze dwie kolekcje: Mountain Athletics, w której wykorzystane zostały elastyczne i odporne tkaniny, zaprojektowane z myślą o treningu, oraz Athletic Outdoor, która pojawi się pod koniec czerwca, z materiałami odprowadzającymi wilgoć w cieplejsze dni.
Fot. materiały prasowe The North Face
Aby uzyskać więcej informacji na temat kampanii warto zapisać się na wydarzenie, odwiedzić stronę www.thenorthface.com lub obserwować profile na Instagramie @thenorthfaceuk i Facebooku @thenorthface.
Informacja prasowa