Od ponad 140 lat Helly Hansen rozwija profesjonalnej jakości sprzęt, aby pomagać ludziom w najtrudniejszych warunkach. Norweska marka wykorzystuje swoje doświadczenie w ochronie przeciwsłonecznej i na wiosnę/lato 2024 przedstawia linię koszulek Solen, w której wykorzystuje najbardziej skuteczną tkaninę LIFA® Active i łączy ją z technologią S.Café® w celu stworzenia kolekcji odzieży aktywnej, dającej komfort i ochronę przeciwsłoneczną UPF 50+.
S.Café® to ekstrakt z pozyskanych z recyklingu fusów kawowych, wprowadzany w tkaninę już na etapie produkcji jej włókien. Taki proces pozwala nadać tkaninie trwałe właściwości, których nie utraci wraz z kolejnymi praniami. Koszulki Solen chronią przed słońcem nawet gdy są mokre – a specjalne właściwości tej tkaniny pozwalają eliminować zapach potu
Linia Solen przeznaczona jest dla kobiet i mężczyzn. Dzięki lekkiej hydrofobowej tkaninie LIFA® Active oferuje doskonałe odprowadzenie wilgoci i właściwości oddychające, aby dać poczucie komfortu w upalne dni. Funkcja ochrony 50+ UPF sprawia, że produkty idealnie sprawdzą się podczas wszelkich działań na słońcu, takich jak żeglarstwo, narty, wędrówki itd. Odzież wykonana jest w 59% z poliestru z recyklingu.
O Helly Hansen:
Założona w 1877 roku, w Norwegii, marka Helly Hansen wciąż ulepsza swoją profesjonalną odzież, która ochrania ludzkie życie i pozwala czerpać z niego radość.
Dzięki doświadczeniu czerpanemu z życia i pracy w najsurowszych warunkach naszej planety, firma stworzyła długą listę innowacji rynkowych, między innymi pierwszy elastyczny, wodoodporny materiał, który powstał ponad 140 lat temu. Kolejne przełomowe odkrycie to pierwszy materiał typu polar stworzony przez Helly Hansen w latach 60., a także stworzoną w latach 70. pierwszą linię technicznej bielizny termoaktywnej, wykonanej w technologii LIFA® Stay Dry. Firma jest też autorem wielokrotnie nagradzanego systemu H2Flow, pozwalającego na regulację temperatury ciała w dzieży technicznej.
Helly Hansen to światowy lider zarówno w produkcji odzieży żeglarskiej, narciarskiej oraz roboczej. Odzież narciarską od Helly Hansen nosi ponad 55 000 profesjonalnych narciarzy reprezentacji olimpijskich, reprezentacji narodowych i profesjonalni instruktorzy i przewodnicy w ponad 200 ośrodkach i kurortach narciarskich. Odzież wierzchnia, bielizna termiczna, odzież miejska, obuwie są sprzedawane w ponad 40 krajach i cieszą się zaufaniem entuzjastów sportu i outdooru na całym świecie. Aby dowiedzieć się więcej o nowej kolekcji Helly Hansen, zapraszamy na stronę HellyHansen.com.
Źródło / materiały prasowe Helly Hansen