Spakuj plecak i wciśnij przycisk „play” – Fjällräven startuje z wirtualnymi trekkingami Fjällräven Classic TV

Z początkiem lata Fjällräven uruchamia Fjällräven Classic TV. Inicjatywa jest odpowiedzią marki na obecną sytuację na świecie i daje możliwość doświadczenia trekkingów z serii Classic za pomocą streamingu on-line. Fjällräven Classic TV przeniesie widzów z całego świata do miejsc, w których odbywają cieszące się ogromnym zainteresowaniem imprezy trekkingowe Fjällräven. Pierwszy odcinek ukaże się na żywo 27 maja 2020 r., o godzinie 12:00 CET, na kanałach społecznościowych marki oraz na stronie internetowej Fjällräven Classic.

Fot. materiały prasowe Fjällräven

 

Trekkingi Fjällräven Classic stały się doskonałą przepustką do świata outdooru dla tych, którzy od dawna marzyli o wędrówkach i biwakowaniu w dzikich miejscach północnej Szwecji. Pierwszy trekking Fjällräven Classic został zorganizowany w 2005 roku i miał zachęcić większą liczbę ludzi do eksploracji szwedzkich gór. Z biegiem lat inicjatywa ta rozwinęła się w wydarzenie przyciągające każdego roku ponad 2000 osób z całego świata, które z całym wyposażeniem na plecach przemierzają 110-kilometrowy szlak Kungsleden prowadzący z Nikkaluokta do Abisko. Impreza sukcesywnie się rozwijała, podobnie jak cała koncepcja trekkingów Fjällräven Classic.

Po kilku latach impreza rozszerzyła się o Danię, a w 2016 roku wystartowała w Stanach Zjednoczonych. W 2017 roku trekkingi Fjällräven Classic odbyły się już w czterech różnych miejscach na świecie, a do lokalizacji dołączył Hongkong.

W roku 2020 Fjällräven miał ambitne plany, aby rozbudować serię Fjällräven Classic o kolejne kraje i kontynenty. Marka zaplanowała dodatkowe imprezy w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Chinach i Korei Południowej. Odzew ze strony światowej społeczności trekkingowej był niesamowity, a bilety zostały szybko wyprzedane.

Ale rok 2020 pod wieloma względami okazał się wyjątkowo wymagający i marka z wielkim smutkiem była zmuszona odwołać tegoroczne trekkingi w Niemczech, Danii, Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Chinach i Szwecji z powodu pandemii Covid-19.

W tej sytuacji potrzebne było kreatywne rozwiązanie, które pozwoliłoby ludziom nadal cieszyć się pięknymi krajobrazami trekkingów Fjällräven Classic. Z tego powodu marka przygotowuje wciągającą, cyfrową serię wydarzeń trekkingowych on-line, aby dać ludziom przynajmniej namiastkę doświadczeń trekkingów serii Fjällräven Classic, niezależnie od tego, gdzie na świecie prowadzą ich trasy.

Fot. materiały prasowe Fjällräven

Pierwszy odcinek to trekking Classic Germany, który prowadzi przez 57 km krętych szlaków wśród pól i lasów, wzdłuż jezior i grzbietów oraz przez wzgórza i łąki pięknego regionu Allgäu w Niemczech. Widzowie będą mogli przyłączyć się do trekkingu na kilka godzin lub na całą trzydniową wędrówkę, doświadczając jej z perspektywy szlaku.

Pierwsza edycja Fjällräven Classic TV będzie transmitowana między 27 a 29 maja i rozpocznie się o godzinie 12:00 na stronie internetowej Fjällräven Classic, dzięki czemu można będzie do niej dołączyć w dowolnym momencie i z dowolnego miejsca.

Drugi odcinek zaplanowany jest na okres 1–4 lipca 2020 roku i zabierze fanów trekkingu z całego świata do Danii, gdzie będą mogli pokonać 75-kilometrowy szlak prowadzący po trawiastych wzgórzach, przez mroczne lasy i wzdłuż linii brzegowej.

Włącz komputer lub telewizor, spakuj plecak i nastrój się na trekkingowe doświadczenia, które zespół Fjällräven Classic przeniesie wprost do Twojego domu!

***

Odwiedź stronę Fjällräven Classic obserwuj Fjällräven na Facebooku, aby otrzymywać aktualizacje na temat przyszłych odcinków, które zabiorą Cię do kolejnych zapierających dech w piersiach lokalizacji Fjällräven Classic.

Źródło: informacja prasowa


Åke Nordin założył firmę Fjällräven w 1960 roku – w piwnicy swojego domu w miejscowości Örnsköldsvik w północnej Szwecji. Dziś marka może pochwalić się globalnym zasięgiem. Jej ponadczasowe, funkcjonalne i solidne produkty outdoorowe są dostępne w ponad 70 krajach. Fjällräven oferuje odzież i akcesoria turystyczne dla mężczyzn i kobiet, a także plecaki, namioty i śpiwory. Fjällräven za swój priorytet uznaje odpowiedzialność wobec ludzi, zwierząt i natury oraz wzbudzanie i podtrzymywanie zainteresowania turystyką i aktywnością na łonie przyrody. Firma jest pomysłodawcą dwóch popularnych wydarzeń turystycznych – Fjällräven Classic i Fjällräven Polar – które co roku przyciągają tysiące uczestników.

REKLAMA

REKLAMA

Czytaj inne artykuły

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2020