W związku z planem otwarcia nowego Salonu Firmowego Salewa w Poznaniu poszukujemy kierownika sklepu oraz sprzedawcy – doradcy klienta – w przypadku obydwu stanowisk najlepiej z doświadczeniem na stanowisku w branży outdoorowej lub pasjonata sportów górskich.

Sporty to outdoorowe to Twoja pasja? Szukasz ciekawej pracy w zespole wpisującej się w Twoje zainteresowania? Dołącz do zespołu SALEWA!

 

***

 

REKRUTACJA NA STANOWISKO – „KIEROWNIK”:

Czego oczekujemy od kandydata/tki?

– doświadczenia w zarządzaniu ludźmi i sklepem

– znajomości technik sprzedaży

– nastawienia na realizację celów

– umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach

– analitycznego myślenia

– dyspozycyjności

– pozytywnego nastawienia, otwartości na zmiany

– odpowiedzialności i umiejętności organizacji pracy

– samodzielności, otwartości i komunikatywności

– „zacięcia” górskiego i sportowego

– dyspozycyjności

– biegłości w obsłudze komputera (arkusz kalkulacyjny, np. Excel)

– posługiwania się j. angielskim w stopniu umożliwiającym bezproblemową komunikację (warunek konieczny)

– dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży outdoorowej

 

Opis stanowiska:

Osoba zatrudniona na stanowisku Kierownik Sklepu Firmowego odpowiedzialna będzie za organizację pracy całego zespołu, motywowanie, budowanie pozytywnych relacji z klientami i dostawcami, dbałość o wysoki poziom ekspozycji oraz zatowarowania.

 

Co dajemy w zamian?

– atrakcyjne wynagrodzenie połączone z systemem motywacyjnym w postaci premii

– umowa o pracę

– karta multisport

– zewnętrzne i wewnętrzne programy szkoleniowe

– ciekawą pracę w sklepie międzynarodowej marki

– pracę w młodym, energicznym zespole pasjonatów sportu

– bardzo dobrą atmosferę pracy

– zniżki na asortyment sklepu

 

Zainteresowanych rekrutacją prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: [email protected]

 

W CV prosimy o dopisanie klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883).”

 

***

 

REKRUTACJA NA STANOWISKO – „SPRZEDAWCA – DORADCA KLIENTA”:

Czego oczekujemy od kandydata/tki?

– doświadczenia w obsłudze klienta i sprzedaży

– znajomości technik sprzedaży

– znajomości produktów z branży outdoor i/lub górskiej

– nastawienia na realizację celów

– umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach

– dyspozycyjności

– pozytywnego nastawienia, otwartości na zmiany

– otwartości i komunikatywności

– „zacięcia” górskiego i sportowego

– biegłości w obsłudze komputera

– dodatkowym atutem będzie posługiwania się j. angielskim i/lub niemieckim

– dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży outdoorowej

 

Opis stanowiska:

Osoba zatrudniona na stanowisku sprzedawca – doradca klienta odpowiedzialna będzie za sprzedaż i obsługę klientów, dbanie o ekspozycję i utrzymywanie porządku w sklepie oraz tworzenie dobrej atmosfery w miejscu pracy.

 

Co dajemy w zamian?

– atrakcyjne wynagrodzenie połączone z systemem motywacyjnym w postaci premii

– umowa o pracę

– karta multisport

– zewnętrzne i wewnętrzne programy szkoleniowe

– ciekawą pracę w sklepie międzynarodowej marki

– pracę w młodym, energicznym zespole pasjonatów sportu

– bardzo dobrą atmosferę pracy

– zniżki na asortyment sklepu

 

Zainteresowanych rekrutacją prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: [email protected]

 

W CV prosimy o dopisanie klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883).”

Źródło: informacja Oberalp Polska