Latem 2020 roku polski oddział właściciela marki Salewa – grupy Oberalp – ruszył z wyjątkową akcją na rzecz Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego. Zarówno pierwsza, jak i druga edycja „Wspieram GOPR” zakończyły się ogromnym sukcesem. Tej wiosny firma rozpoczyna trzecią odsłonę akcji i tym razem w limitowanej edycji sygnowanej logo GOPR pojawią się aż trzy produkty. Kupując je wspierasz finansowo ratowników Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego i wyrażasz uznanie dla ich trudnej pracy.
Efektem dwóch edycji akcji „Wspieram GOPR” jest ponad 100 000 złotych przekazanych Górskiemu Ochotniczemu Pogotowiu Ratunkowemu, czyli największej górskiej organizacji ratunkowej w Polsce, która już od 70 lat niesie pomoc poszkodowanym w niemal wszystkich polskich pasmach górskich – od Karkonoszy po Bieszczady. Ponad 950 ratowników, w siedmiu grupach regionalnych tylko w zeszłym roku udzieliło pomocy turystom i mieszkańcom terenów górskich 2550 razy. Współpraca Oberalp Polska i GOPR trwa nieprzerwanie już ponad sześć lat i nie sprowadza się wyłącznie do wsparcia produktowego – świetnym przykładem dodatkowych wspólnych działań jest właśnie akcja „Wspieram GOPR”.
„Zaczęliśmy od technicznych opasek, a w zeszłym roku zaproponowaliśmy przyjazne dla środowiska butelki ze stali nierdzewnej. Jako że z edycji na edycję nasza inicjatywa cieszy się coraz większym zainteresowaniem, w tym roku postanowiliśmy działać z rozmachem i zaoferować aż trzy wyjątkowe produkty: od początku kwietnia dostępne będą apteczka First Aid Kit oraz butelka Valsura Insuated, a od czerwca kubek Stainless Steel Mug. Wzorem ubiegłych lat zyski ze sprzedaży produktów zasilą budżet Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego, pomagając tym samym w dalszym doskonaleniu i rozwoju ratowników oraz naprawach i modernizacji wyposażenia Pogotowia.” – mówi Łukasz Śleziński, Manager ds. Sprzedaży marki Salewa w Polsce.
Kompaktowa i odpowiednio wyposażona apteczka to podstawowy element ekwipunku każdego pasjonata gór. Bestsellerowa Salewa First Aid Kit zawiera to, co absolutnie niezbędne w sytuacjach awaryjnych: od plastrów i kompresów, przez folię NRC i roztwór soli, po nożyczki i rękawiczki ochronne – a to nie wszystko!
Nazwana na cześć południowotyrolskiej rzeki Valsura butelka Valsura Insulated o pojemności 450 ml łączy ponadczasowy design z funkcjonalnością, by pomóc ci zadbać o prawidłowe nawodnienie podczas długich wyjść w góry i intensywnych dni w mieście. Dzięki podwójnej ściance i próżniowej izolacji Valsura utrzymuje temperaturę ciepłych napojów aż do 12 godzin, a zimnych nawet przez 24 godziny. Wytrzymała butelka wielokrotnego użytku wykonana została ze spożywczej stali nierdzewnej w 100% nadającej się do recyklingu.
Prosty, a zarazem zachwycający kubek ze stali nierdzewnej świetnie odnajdzie się na biwakach i wyjazdach wspinaczkowych. Uniwersalny element wyposażenia każdego podróżnika i świetny prezent, który w domu i pracy przypomni ostatnie górskie przygody.
***
Wszystkie produkty dostępne będą w wybranych punktach – salonach firmowych Salewa i partnerskich sklepach detalicznych. W promocję akcji jak zwykle włączą się również przyjaciele i zawodnicy marki w Polsce.
Przyłącz się do akcji #wspieramgopr: zdobądź wyjątkowy produkt z limitowanej edycji i dołóż swoją cegiełkę finansowego wsparcia dla Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego.
Lista punktów sprzedających produkty oraz informacje dotyczące akcji dostępne są na:
Facebook / facebook.com/SalewaOfficial/
Instagram / @tymczasemwgorach
#wspieramgopr
***
O SALEWA
Salewa to ekspert w dziedzinie sportów górskich napędzany pasją do ambitnego alpinizmu i doświadczania gór w całej ich okazałości. Obecnie siedziba założonej w 1935 roku w Monachium rodzinnej firmy znajduje się w sercu Dolomitów, w Bolzano w Tyrolu Południowym (Włochy), gdzie marka tworzy techniczne produkty łączące w sobie tradycyjne materiały i nowoczesny design. Jednocześnie Salewa dokłada wszelkich starań, by utrzymywać wysokie standardy środowiskowe i społeczne. U podstaw jej sukcesu leży silne poczucie regionalnej tożsamości oraz w wiara w jakość i wyznawane wartości. Marka może pochwalić się dogłębną znajomością sportów górskich, którą pokazuje dążąc do opracowywania nowych, lepszych i przełomowych produktów. W nowoczesnym alpinizmie chodzi o coś więcej niż tylko o sukcesy i coraz lepsze wyniki – to inspiracja płynąca z gór, rozwój osobisty i dzielenie się doświadczeniami. Salewa to jedna z wiodących marek sportów górskich oferująca innowacyjne produkty w czterech kategoriach: Apparel, Footwear, Equipment i Technical Hardware. www.salewa.com
Źródło – informacja prasowa Oberalp Polska