KEEN przekaże 50 000 euro na wsparcie ukraińskich uchodźców. Promujemy odpowiedzialne postawy i aktywną pomoc wśród firm branży outdoorowej na świecie.

KEEN pragnie pomóc Ukrainie, która stanęła w obliczu katastrofy wojny, a jej mieszkańcy zmagają się z kryzysem humanitarnym. Przekażemy 50 000 euro na wsparcie ukraińskich uchodźców. Jednocześnie promujemy odpowiedzialne postawy i aktywną pomoc wśród firm branży outdoorowej na świecie.

Myślimy o ludziach i rodzinach, których dotknął kryzys na Ukrainie. Przeznaczamy 50 000 euro w gotówce i naszych produktach na wsparcie ukraińskich uchodźców na granicach Polski, Słowacji i Węgier. Darowizny pieniężne będą przekazywane za pośrednictwem Czerwonego Krzyża i organizacji Global Giving – dla zapewnienia natychmiastowego wsparcia.

KEEN wspólnie z lokalnymi dystrybutorami w Polsce i Czechach (MM SPORT i Outdoor Concept), wesprze ukraińskich uchodźców na granicach Polski, Słowacji oraz Węgier, dostarczając obuwie i inne niezbędne artykuły.

Polski dystrybutor KEEN, firma MM SPORT zobowiązała się dodatkowo przekazać 10% całkowitego przychodu ze sprzedaży w marcu na stronie www.keen.pl i innych kanałach sprzedaży on line – poszerzając zakres akcji POMAGAMY UKRAINIE.

Już ponad pół miliona ludzi uciekło z Ukrainy, odkąd Rosja rozpoczęła inwazję, powiedział w poniedziałek szef ONZ-owskiej Agencji ds. Uchodźców (UNHCR). Uchodźcy to głównie kobiety, dzieci i osoby starsze. Niektórzy przeszli wiele kilometrów pod osłoną nocy, inni uciekli pociągami, samochodami czy autobusami, tworząc kilometrowe kolejki na przejściach granicznych z sąsiednimi krajami: Polską, Mołdawią, Węgrami, Rumunią i Słowacją. Liczby i skala uciekającej przed wojną ludności na pewno wzrośnie.

Współpracujemy również z European Outdoor Group (EOG) w celu zwrócenia się do branży outdoorowej o przyłączenie się do wspierania wysiłków podczas tej tragedii.

KEEN zachęca inne firmy zajmujące się outdoorem, aby działały, robiąc wszystko, co w ich mocy, aby wesprzeć tych, których dotknął ten konflikt. Wsparcie może obejmować wsparcie finansowe, a także inne potrzebne przedmioty, takie jak odzież, żywność, środki higieny osobistej. Fani KEEN mogą również przekazywać darowizny bezpośrednio organizacji Global Giving.

Podejmowanie działań w trudnych czasach jest częścią DNA marki. KEEN już od początków swojego istnienia, kiedy to przeznaczyliśmy cały swój budżet reklamowy, w wysokości 1 miliona dolarów, na akcję pomocy ofiarom tsunami w Indonezji, pomaga potrzebującym na całym świecie. Od tego czasu KEEN przekazał ponad 19 milionów dolarów charytatywnym organizacjom non-profit na całym świecie jako pomoc w przypadku katastrof i innych kataklizmów. Europejskie biuro z siedzibą w Holandii wspiera również fundację Everyday Refugees i już wcześniej udzielało wsparcia uchodźcom w Serbii, Grecji, Syrii i Afganistanie. W marcu 2020 r. KEEN dostarczył 100 000 par butów o wartości około 10 000 000 dolarów osobom znajdującym się na pierwszej linii frontu walki z pandemią Covid-19 w ramach inicjatywy Razem Możemy Pomóc.

***

O KEEN:

Kierujemy się pasją i zachęcamy do aktywności, aby obcowanie z naturą było dostępne dla wszystkich. KEEN jest rodzinną marką obuwniczą z Portland w stanie Oregon, której filozofia opiera się na wartościach i zaangażowaniu w tworzenie oryginalnych i wszechstronnych produktów, poprawy życia na naszej planecie i inspirowanie do przeżywania przygód w każdym miejscu bez sufitu. Założona w 2003 roku marka, zapoczątkowała rewolucję w branży obuwniczej debiutem sandałów na każdą przygodę – Newport. Ciągle wprowadzamy na rynek produkty rewolucyjne i ustanawiamy nowe standardy wydajności, komfortu i wzornictwa, jednocześnie aktywnie pracując nad projektem Detox The Planet. Dowiedz się więcej na www.keenfootwear.com oraz www.keen.pl

Informacja prasowa