Helly Hansen i Reprezentacja Norwegii w narciarstwie alpejskim podkreślają zaufanie i pracę zespołową w kampanii Jesień/Zima 2024

Od prawie 150 lat wiodąca globalna marka narciarska Helly Hansen cieszy się zaufaniem profesjonalistów, wykorzystując ich wiedzę i doświadczenie do tworzenia sprzętu najwyższej jakości. Jako oficjalny dostawca odzieży dla norweskiej narodowej drużyny narciarstwa alpejskiego – Team Telenor Alpine Norway, projektanci Helly Hansen ściśle współpracują z zespołem, aby zapewnić im sprzęt, na którym mogą polegać w ekstremalnych warunkach i przy dużych prędkościach. W sezonie Jesień/Zima 2024 Helly Hansen podkreśla to partnerstwo w nowej globalnej kampanii, pokazując, że przekraczanie własnych granic nie jest możliwe bez zaufania do siebie, swojego sprzętu i ludzi, którzy cię otaczają.

Dla profesjonalnych narciarzy alpejskich pierwsza godzina na stoku ma kluczowe znaczenie, nadając ton całodziennym treningom i wyścigom, a ostatecznie umożliwiając im szybszą jazdę. Kajsa Vickhoff Lie, dwukrotna zwyciężczyni Pucharu Świata, w krótkim filmie będącym częścią kampanii, opisuje swoją idealną pierwszą godzinę: „Koledzy z drużyny, trenerzy i ludzie z obsługi, którzy pracują razem dla tego samego celu”, są tym, co daje jej zaufanie, energię i podekscytowanie, aby przekraczać własne granice wydajności. Wyjaśnia, że bez wsparcia swojego zespołu w rozwiązywaniu i przezwyciężaniu wątpliwości, nie byłaby w stanie zaufać sobie i swoim instynktom, gdy wychodzi z bramki startowej.

Równie ważne jest zaufanie zespołu, posiadanie odpowiedniego sprzętu i możliwość zaufania mu umożliwia zawodowym sportowcom wygrywanie wyścigów. Projektanci Helly Hansen ściśle współpracują z zespołem poprzez tworzenie pomysłów, testowanie i przekazywanie informacji zwrotnych w celu dostarczenia najlepszego możliwego sprzętu, a aby kontynuować globalną kampanię w tym sezonie, marka wypuszcza film, który podkreśla tę kreatywną podróż. Jak mówi Vickhoff Lie w filmie: „Sprzęt musi po prostu działać, abym mogła wykorzystać całą swoją energię na jazdę na nartach”.

“Podstawą Helly Hansen jest współpraca z profesjonalistami” – mówi Louise Micolon, Product Manager ds. narciarstwa w Helly Hansen. „To oni są motorem ewolucji tego sportu, obserwują, jak się zmienia, i pomagają nam zadawać właściwe pytania”. Andrea Borgersen Hulbak, specjalista ds. produktów w Helly Hansen, dodaje: „Świadomość, jak intensywnie sportowcy eksploatują sprzęt, jest dla nas ogromną inspiracją, by także przesuwać granice w naszej pracy”.

Dzięki ciągłym innowacjom Helly Hansen tworzy sprzęt, na którym mogą polegać profesjonaliści, a nowa kurtka Kvitfjell Race Insulated Jacket na sezon Jesień/Zima jest bezpośrednim efektem współpracy i opinii norweskiej reprezentacji narciarstwa alpejskiego. Nawiązując do norweskiego dziedzictwa w swoim designie, ta wielokrotnie nagradzana kurtka łączy zaawansowane technologie z funkcjonalnością na zawodowym poziomie.

“Jesteśmy dumni z możliwości współpracy z Team Telenor Alpine Norway. Ich doświadczenie i wiedza nieustannie motywują nas do dostarczania profesjonalnego sprzętu, który przekracza ich oczekiwania” – mówi Joumana Løvstad, Chief Marketing Officer w Helly Hansen. „W naszej nowej kampanii chcieliśmy pokazać nie tylko zaufanie, jakim darzymy zespół jako partnerów, ale także to, jak ważne jest zaufanie dla profesjonalnych narciarzy, aby mogli osiągać jak najlepsze wyniki. Cieszymy się, że możemy oficjalnie rozpocząć sezon narciarstwa alpejskiego tą kampanią, podkreślając, w jaki sposób to zaufanie umożliwia profesjonalnym sportowcom realizację ich ambicji przez cały sezon”.

Aby dowiedzieć się więcej o współpracy Helly Hansen z Team Telenor Alpine Norway, odwiedź stronę www.hellyhansen.com.


O Helly Hansen:

Założona w 1877 roku, w Norwegii, marka Helly Hansen wciąż ulepsza swoją profesjonalną odzież, która ochrania ludzkie życie i pozwala czerpać z niego radość. Dzięki  doświadczeniu czerpanemu z życia i pracy w najsurowszych warunkach naszej planety, firma stworzyła długą listę innowacji rynkowych, między innymi pierwszy elastyczny, wodoodporny materiał, który powstał ponad 140 lat temu. Kolejne przełomowe odkrycie to pierwszy materiał typu polar stworzony przez Helly Hansen w latach 60., a także stworzoną w latach 70. pierwszą linię technicznej bielizny termoaktywnej, wykonanej w technologii LIFA® Stay Dry.  Firma jest też  autorem wielokrotnie nagradzanego systemu H2Flow, pozwalającego na regulację temperatury ciała w dzieży technicznej oraz lżejszą i cieplejszą izolację LIFALOFT™. Opierając się na wodoodpornym i oddychającym systemie HELLY TECH®, techniczna marka outdoorowa wprowadziła wielokrotnie nagradzaną LIFA INFINITY PRO™ –  najbardziej innowacyjną wodoodporną i oddychającą technologię firmy.

Helly Hansen to światowy lider zarówno w produkcji odzieży żeglarskiej, narciarskiej oraz roboczej. Odzież narciarską od Helly Hansen nosi ponad 55 000 profesjonalnych narciarzy reprezentacji olimpijskich, reprezentacji narodowych i profesjonalni instruktorzy i przewodnicy w ponad 200 ośrodkach i kurortach narciarskich. Odzież wierzchnia, bielizna termiczna, odzież miejska, obuwie są sprzedawane w ponad 40 krajach i cieszą się zaufaniem entuzjastów sportu i outdooru na całym świecie, a firma jest własnością Canadian Tire Corporation (CTC). Aby dowiedzieć się więcej o nowej kolekcji Helly Hansen, zapraszamy na stronę www.hellyhansen.com.


Tekst i zdjęcia / Materiały prasowe

REKLAMA

REKLAMA

Czytaj inne artykuły

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025