10 lutego 2025 r. Helly Hansen, norweska marka znana ze swojej odzieży narciarskiej i outdoorowej, po raz kolejny bierze udział w celebracji Światowego Dnia Ratownika Narciarskiego. To święto jest doskonałą okazją, by wyrazić wdzięczność ratownikom narciarskim za ich codzienne zaangażowanie i troskę o bezpieczeństwo na stokach i szlakach górskich. Marka zachęca wszystkich miłośników gór, by tego dnia okazać swoją wdzięczność prostym gestem – pozdrowieniem ratowników na stoku lub wspomnienie w mediach społecznościowych z #skipatrolday.
W ramach obchodów Helly Hansen przekaże 5% ze sprzedaży e-commerce i z wybranych sklepów stacjonarnych od 10 lutego 2026r. na rzecz międzynarodowych organizacji ratowników narciarskich. Środki te będą przeznaczone na wsparcie dla patroli narciarskich, tym na zakup sprzętu oraz zasobów edukacyjnych. Uznanie dla pracy ratowników narciarskich można wyrazić poprzez działania społeczne, codzienne inicjatywy lub darowizny na cele non-profit.

Światowy Dzień Ratownika Narciarskiego to także doskonała okazja, by promować tę inicjatywę w mediach społecznościowych. Helly Hansen zachęca do publikowania postów z hashtagiem #skipatrolday, by zwiększyć zasięg obchodów. Światowy Dzień Ratownika Narciarskiego to nie tylko okazja do świętowania, ale także wyraz wsparcia dla osób, które codziennie ryzykują swoje zdrowie, by pomagać innym. Dołącz do nas, podziękuj lokalnemu zespołowi patrolowemu, przybij piątkę i pokaż, że doceniasz ich wysiłek! Pamiętaj, by używać hashtagu #skipatrolday i dzielić się swoją historią – każda wiadomość ma znaczenie. Więcej informacji na https://www.hellyhansen.com/ski-patrol.

O Helly Hansen:
Założona w 1877 roku, w Norwegii, marka Helly Hansen wciąż ulepsza swoją profesjonalną odzież, która ochrania ludzkie życie i pozwala czerpać z niego radość. Dzięki doświadczeniu czerpanemu z życia i pracy w najsurowszych warunkach naszej planety, firma stworzyła długą listę innowacji rynkowych, między innymi pierwszy elastyczny, wodoodporny materiał, który powstał ponad 140 lat temu. Kolejne przełomowe odkrycie to pierwszy materiał typu polar stworzony przez Helly Hansen w latach 60., a także stworzoną w latach 70. pierwszą linię technicznej bielizny termoaktywnej, wykonanej w technologii LIFA® Stay Dry. Firma jest też autorem wielokrotnie nagradzanego systemu H2Flow, pozwalającego na regulację temperatury ciała w dzieży technicznej oraz lżejszą i cieplejszą izolację LIFALOFT™. Opierając się na wodoodpornym i oddychającym systemie HELLY TECH®, techniczna marka outdoorowa wprowadziła wielokrotnie nagradzaną LIFA INFINITY PRO™ – najbardziej innowacyjną wodoodporną i oddychającą technologię firmy.
Helly Hansen to światowy lider zarówno w produkcji odzieży żeglarskiej, narciarskiej oraz roboczej. Odzież narciarską od Helly Hansen nosi ponad 55 000 profesjonalnych narciarzy reprezentacji olimpijskich, reprezentacji narodowych i profesjonalni instruktorzy i przewodnicy w ponad 200 ośrodkach i kurortach narciarskich. Odzież wierzchnia, bielizna termiczna, odzież miejska, obuwie są sprzedawane w ponad 40 krajach i cieszą się zaufaniem entuzjastów sportu i outdooru na całym świecie, a firma jest własnością Canadian Tire Corporation (CTC). Aby dowiedzieć się więcej o nowej kolekcji Helly Hansen, zapraszamy na stronę www.hellyhansen.com.

Tekst i zdjęcia / Materiały prasowe