Plecak Fjällräven Kajka 85 – test
Skandynawowie mają specyficzne podejście do projektowania. Ukuli nawet termin „no design design”. Każdy przedmiot powinien przed wszystkim spełniać dobrze swoją funkcję, a to jak wygląda jest tego rezultatem, a nie celem samym w sobie. Firma Fjällräven dodała do tego jeszcze kilka elementów tworząc odmienną od mainstreamu, wyraźnie widoczną we wszystkim co robią, filozofię projektowania.
Nowe plecaki z rodziny Kajka miały swoją premierę niedawno, ale historia tego modelu jest znacznie dłuższa i przenika się doskonale z DNA marki. W pewnym sensie, to właśnie Kajka jest jednym z projektów, dzięki którym z marką z liskiem w logo kojarzymy konkretne wartości. Dlaczego? Tego dowiecie się z filmu, a historia jest naprawdę ciekawa i inspirująca.
Interesująca tematyka

CO DAŁY MI TATRY – ANEGDOTY ANNY CZERWIŃSKIEJ
Zawsze coś jest pierwsze i potem już tylko to powtarzamy i gonimy za tymi przeżyciami,...

POTRÓJNY SUKCES SMAKUJE NAJLEPIEJ – CHO OYU 1985
Gdyby nie Andrzej Zawada, nie wiadomo, ile zimowych ośmiotysięczników byłoby w rękach Polaków, jeżeli w...

„Kurczab. Szpej, szpada i tajemnice. Niezwykłe życie Janusza Kurczaba” – premiera książki
Biografia jednego z najwybitniejszych himalaistów XX wieku – człowieka, który równie sprawnie władał szpadą, czekanem...

Anna Tybor – projekt Dream Line i zjazd z Broad Peaku
Anna Tybor jest już w Pakistanie – jako pierwsza kobieta na świecie chce wejść i...
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024